Menu

סוף הקיץ בלינדוס

18/9/17

בסוף הקיץ החלטנו בספונטניות לטוס לרודוס. אל לינדוס, העיירה הקסומה ביותר באי, אותה זכרתי מביקור קצר שעשיתי בה לפני הרבה מאד שנים. סימנתי לי כבר אז לחזור ולבקר בה לזמן ממושך יותר. ההזדמנות הזו קרתה בסוף הקיץ האחרון, כשמחיר הטיסה צנח ובהלת טיסות הקיץ נרגעה.

הכפר היפה של לינדוס הוא אחד הכפרים האטרקטיביים והיפים ביותר של רודוס ויעד נופש אידילי, הוא מלא בתים מסוידים עם חצרות מרוצפות חלוקי אבן וסמטאות צרות. בלינדוס ניתן למצוא בתי מלון מכל הקטגוריות, כמו גם מסעדות, בתי קפה וברים.

מעל העיירה נמצא האקרופוליס אותו רואים מכל מקום, ניתן להגיע אליו ברגל או ברכיבה על חמורים. לינדוס ממוקמת במרחק של כשעת נסיעה ברכב מהעיר רודוס או משדה התעופה, הנסיעה לשם נעימה מאד וכדאי מאד לעצור בדרך לראות את מפרץ אנטוני קווין היפהפה.


 

רוב המבקרים בלינדוס ממצים את הביקור בחצי יום לסיבוב קצר בעיירה ולאקרופוליס. בעייני זה פספוס להקדיש זמן כה קצר למקום כך כך יפה, לינדוס היא הסיבה העיקרית שבגללה כדאי להגיע לרודוס. ולכן בחרנו ללון בלינדוס עצמה, בצד הדרומי והשקט יותר של העיירה.

 

 

אז אחרי בדיקה קצרה בבוקינג.קום נתקלתי בדיוק במה שרציתי – דירת אירוח יפהפיה בתוך בית עתיק אותנטי ומשופץ, עם נוף לים ולאקרופוליס. המחירים בסוף העונה נוחים ומאפשרים להתפנק בחדרים שבעונת הקיץ הם יקרים. השם של המלון Lindian Police.

המקום הוא למעשה מתחם דירות אירוח חדש לגמרי, שנפתח רק בקיץ האחרון אחרי שהמבנה עבר שיפוץ ושימור. המבנה מחולק לחמישה חדרי אירוח ומרפסת משותפת. חלק מהאלמנטים האותנטיים והמקוריים שומרו בשיפוץ, כמו: רצפת חלוקי הנחל, הדלתות והחלונות והמעקות ויחד עם זאת כל האבזורים המודרניים והנוחים נמצאים – ממקלחת מפנקת, מערכת אזעקה, מכשירי חשמל במטבח, מכונת כביסה ומייבש, מזגן ועד מכונת אספרסו, טלויזיה בכבלים ואינטרנט אלחוטי. המקום מטופח ומטופל היטב והמארחים דואגים לפנק לפנק לפנק. הוצע לנו טרמפ משדה התעופה ללא תשלום, בחדר השאירו לנו פירות, יין, מיץ ולחם, והציעו צ’ק אאוט מאוחר ללא עלות נוספת.

בתקופת הסתיו לינדוס מתחילה להתרוקן מתיירים ואנחנו נהנינו מיתרונות המקום בלי עומס תיירים וממזג אויר מושלם מאחר ולינדוס הוא האיזור החם ביותר ברודוס והטמפרטורות יכולות להיות גבוהות מאד בקיץ.

חשוב לציין שהמלון לא מתאים למי שמתקשה בטיפוס רגלי בעליות תלולות. כניסת רכבים לכפר אסורה והחניה המרכזית לרכבים נמצאת בכניסה לכפר.

 

ואם אתם רוצים למצוא דיל מוכן הכולל מלון וטיסה בלי לשבור את הראש אתם מוזמנים ללחוץ כאן דילים לרודוס

 

מה עשינו בלינדוס?

 

בילינו במפרץ סנט פול המהמם שמוגן כמעט לגמרי מרוחות והרחצה במימיו הרגועים והרדודים היא מושלמת, כדאי מאד לשנרקל ולשחות. בחוף פינות ישיבה עם כסאות חוף ושמשיות במורדות הסלעיים. בסביבות השעה עשר בבוקר נפתחת טברנה ממש על החוף בשם St Paul Bay Strand קנטינה מקסימה שמספקת ארוחות נפלאות,
בתפריט: בירה, פרפה מעולה (הקפה המקומי) סלט יווני, סלט טונה, דגים טריים, קלמארי, פיתה ומטבלים יוונים כמו ציזיקי, פאבה ועוד. ממש תענוג, אפשר להיות שם יום שלם לאכול ולשתות במחירים סבירים ביותר לאורך כל היום.

טיילנו בסמטאות הצרות, עלינו לתצפית לאקרופוליס, ישבנו בטברנות ובבתי קפה עם נופים למפרץ, ביקרנו בחנויות הקטנות ובחנויות המעצבים. חפשו את KORI, חנות של אוספים אקלקטים של אקססוקיז לבית, תכשיטים, תיקים של מעצבים צעירים מרחבי יוון.

 

 

 

 

Facebook Comments

מקור התמונות: Raymonde Contensous Petri Poikolainen

עוד בגריקית

סניף נוסף של הבית קפה MOTIV נפתח בימים אלו ברחוב

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram has returned invalid data.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo