Menu

אקסטרא סופר פארדייז

05/2/18

הישר מהתנור – במקום הכי מושלם במיקונוס שאפשר לתאר, מלון חדש לגמרי במקיאתיס, מיקונוס. מלון MY AKTIS שהעיצוב שלו זכה בפרסי עיצוב, תוכנן על ידי Airtech אדריכלים וממוקם במרחק צעדים ספורים מחוף הים החולי של סופר פארדייז, נגיש ישירות לחוף פרטי לשחייה ומוקף יופי טבעי.

 

החוף סופר פארדייז נחשב לאחד החופים היפים ביותר ביוון, ניתן להגיע אליו באמצעות סירות מונית שמפליגות בצורה סדירה בחודשי הקיץ מפלאטיס יאלוס, או ברכב או אוטובוס מקומי.

החוף של המלון במפרץ מפנק עם כסאות שיזוף נוחים, בר ומסעדה.

 

 

במלון  סוויטות מפוארות עם נוף לים או לגן עם בריכה קטנה ווילות יוקרה עם בריכה משותפת או פרטית הממוקמת במקום הטוב ביותר בחוף.

 

 

החדרים במלון חדישים, מפוארים, מרווחים, ממוזגים ועם כל האבזורים והנוחות שקיימים במלונות יוקרה כמו: פינות ישיבה, ג’קוזי, מיטות שיזוף מסוגננות, ועוד. וכמובן העיצוב ששומר על הסגנון הקלאסי יווני עם נגיעות מודרניות, המבנה צבוע בלבן עם שילוב של חיפויים באבן מקומית טסעית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ואיך אפשר בלי להזכיר את הקשר הישראלי? המלון הוא בבעלות עינת יניב ורחל רוב, בבעלותן גם חברת ההשקעות נדל”ן ביוון E&R Investments המחזיקות ביחד 24 אחוזים מהבעלות ביחד עם שותפים יוונים נוספים.

עוד על החברה שלהן תוכלו לקרוא בפוסט הזה.

למי שמתאימה חופשה אקסטרה סופר מפנקת בחוף סופר פרדייז, המקום המושלם להיות בו במיקונוס, בהחלט ימצא מענה סופר מושלם במלון היוקרה MY AKTIS.

להזמנות לחצו כאן 

Facebook Comments

צילומי המלון: מיכה לובטון

עוד בגריקית

סניף נוסף של הבית קפה MOTIV נפתח בימים אלו ברחוב

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram has returned invalid data.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo