Menu

יוון בהתאמה אישית

06/5/18

אז החלטתם לנפוש בקיץ ביוון, ומה עכשיו?? כל כך הרבה איים ומקומות עליהם שמעתם מחברים, קראתם בבלוגים וכתבות, וראיתם תמונות שעשו לכם חשק לארוז ולגור שם.

ההיצע פשוט ענק והדילמות גדולות – האם לטוס לאי מרוחק או קרוב, בטיסה ישירה או משולבת בהפלגה? ההתלבטות אף גדולה יותר כשמנסים להזמין חופשה לקבוצה, משפחות של חברים או לארוע עסקי, ומחפשים את המקום האידיאלי שיתאים לכולם.

איפה כדאי להתאכסן? במלון, בוילה או דירה? קרוב לים או עם בריכה?

אני מצאתי את עצמי עושה את הבחירות האלו כל כך הרבה פעמים ומוציאה כל כך הרבה אנרגיה וזמן על חיפושים, ותוך כדי חולמת על פיה שפשוט תיקח אותי למקום המושלם. לאחרונה מצאתי כזאת פיה ושמה – טובה.

 

 

אחרי שנים בהוראה ובהייטק החליטו טובה ובעלה, אריה, לתת מענה לכל אותם אנשים שאין להם פנאי, ידע, ואת היכולת לתפור לעצמם לבד חופשה. הם פתחו עסק בשם “איזי תורס” לפני 21 שנים.

הם לא מסתפקים בלהציע מקומות מוכרים שמפורסמים באינטרנט, הם מחפשים את המקומות המיוחדים, השמורים ליודעי דבר, הם פוגשים את המארחים, מכירים אותם ובדר”כ גם הופכים לחברים שלהם. הבחירות שלהם מלוות בקשר אישי, ברגש ובחוויה חיובית.

הם נוסעים לכל מקום עליו הם ממליצים ובודקים אותו עד לרמת המגבת באמבטיה והנוף הנשקף מהחלון, הם יודעים לספר מה יש באזור, ואת כל האטרקציות והמסעדות השוות בסביבה.

יש להם המלצות לוילות פרטיות אבל גם למלונות משפחתיים שמתאימים לקבוצה גדולה של אנשים.

קבלו כמה מקומות לדוגמא, חלק קטן ממהיצע הגדול שבאמתחתם:

 

 

וילה, בית משפחתי ממוקם בכפר שליו במחוז רתימנו בכרתים, בסביבה טבעית ויפה. הבית העתיק שופץ ושמר על אופיו המסורתי. הוילה וכל יחידות הארוח בנויות מקירות אבן, מסורתיות ,תקרות עץ ופינות ישיבה. לוילה בריכת שחיה, ומרפסת לנוף עוצר נשימה. הוילה ממוקמת במרחק של כ- 10 דקות נסיעה מחוף אפיסקופי עם טברנה קרובה.

 

או למשל וילה מודרנית ונוחה בכפר בכרתים עם נוף נהדר, בריכה פרטית מוקפת דק עץ, גן עשיר עם עצים וורדים. בוילה אזורים מוצלים, נוף קסום לים, מטבח מאובזר, חדר אוכל גדול סלון מרווח כורסאות, מרפסות לנוף, מתחם ישיבה מוצל עם ברביקיו  בחצר.
טברנה מסורתיות במרחק הליכה מהוילה, מינימרקט ומסלולי הליכה.

 

 

או וילות ברודוס המתאימות למבקשים להנות מספורט ימי כמו גלישת רוח, צלילה ושייט. ארבעת הוילות עצמאיות ונושקות לים, שביל קטן ואתם בחוף קסום. באזור שלוו עם נופים עוצרי נשימה. הוילות היפות והנוחות בנויות כל אחת מ2 חדרי שינה ושני חדרי שירותים.  מטבח מאובזר. לכל וילה חצר עם דשא, בריכה פרטית. מיקומה של הוילה אידיאלי  – בקירבת מקום  סופר, בתי קפה, טברנות, שירות רפואי. בקיצור, רק להנות ולרצות עוד ועוד…

 

 

באתר שלהם תמצאו וילות ומקומות לינה ברודוס, כרתים, קורפו, פארוס, פיליון ועוד. מקומות באמת מיוחדים שיתנו מענה לסוגים שונים של דרישות, כי חופשה מדהימה מתחילה בלמצוא את המקום המתאים והמושלם, גם לסגנון וגם לתקציב.

 

Facebook Comments

עוד בגריקית

סניף נוסף של הבית קפה MOTIV נפתח בימים אלו ברחוב

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram has returned invalid data.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo