Menu

המלון המועדף עלי באתונה

02/12/18

אתונה שלפני הכריסמס, הרחובות מתחילים להתקשט בחגיגיות עם אלמנטים מנצנצים על בתי הקפה, העצים, והכיכרות. ב 48 השעות שעמדו לרשותינו בעיר, החלטנו ללון בשכונת פסירי התוססת והצעירה, שנמצאת 2 דק הליכה מכיכר מונוסטראקי, ושם גם מצאתי, סוף סוף, את המלון הקטן שלי בעיר, זה שאני מתכוונת לחזור אליו שוב ושוב כשאגיע לאתונה – The Frogs Guesthouse.

 

 

רק לפני 4 חודשים הוא נפתח בבנין ניאו-קלאסי משופץ מ 1840 ברחוב שקרוי על שמו של מחזאי הקומדיות אריסטופאנוס Aristofanous שם המלון – הצפרדעים לקוח משם של סיפור קומי שכתב ב 405 לפני הספירה.

 

 

 

זהו מלון בוטיק קטן ובו 3 חדרים בלבד ולכן היחס הוא אישי מאד והעיצוב מקסים, טרנדי ומוקפד. כל חדר מעוצב באופן אינדיבידואלי עם חומרים איכותיים, מצעים יוקרתיים ושיא הנוחות.

 

 

הכניסה אליו מסימטה ציורית, מספר פסיעות מכיכר פסירי, על שלל בתי הקפה והברים. מתאים למי שאוהב להשאר בענינים.

החדרים ממוקמים מעל בר קטן עם משקאות וקוקטיילים מצוינים, ובו מספר שולחנות לארוחת בוקר עם אוירה קולית וצעירה ועם מוסיקת רקע משובחת.

 

 

 

את פנינו קיבלו בעלי המקום אנג’לו ולידיה, בחיוכים ובקפה מעולה, הם אדיבים, נחמדים ונותנים יחס חברי. הזמנו גם ארוחה קלה שהיתה מצוינת, ארוחת הבוקר שלהם מוגשת בהשראת הפשטות והטעם הייחודי של מוצרים ים תיכוניים. החדרים נוחים, מאובזרים, משופצים ובעיצוב חם ומזמין, ניכר שהושקע הרבה במקום.

The Frogs Guesthouse בהחלט נכנס לרשימה של אחד המקומות האהובים עלי ביותר באתונה.

 

 

לא רחוק משם, כדאי לעלות אל גג מלון A FOR ATHENS הממוקם ממש מול כיכר מונוסטראקי בפתחה של שכונת פסירי.  מעלית תיקח אתכם ל ROOF GARDEN – מסעדה ובית קפה שמשקיפה על הכיכר ועל האקרופוליס – מראה שלא תרצו לפספס לסטורי.

 

 

אתונה נפלאה בחורף. וממש כדאי לכם לעשות קפיצה קטנה לעיר ארופאית קרובה שמרגישים בה בבית.

 

 

 

Facebook Comments

עוד בגריקית

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

כיצד הכרויות יכולות להיות מהנות ואותנטיות בעידן הטכנולוגיה – באתונה,

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram has returned invalid data.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo