Menu

יוגה, מדיטציה ויוון

24/2/18

מה יכול להיות מתאים יותר מתרגולי מדיטציה, יוגה ופילאטיס בלוקיישן יווני מדהים?

איל ענבי, המייסד של חברת YOGA TRAVEL הגה את הרעיון המבריק של השילוב הזה לפני 16 שנים בחופשה בחוף בסיני תוך כדי שהוא מביט בחברתו דאז מתרגלת מדיטציה עם תיירים נוספים. כבר אז הוא ראה את פוטנציאל החיבור שהתממש לעסק מצליח המתמחה בחופשות תכנים ועניין ביעדים לא שגרתיים, הכוללים סדנאות גוף ונפש, עם המורים והמנחים המקצועיים ביותר בישראל.

 

החוף בדרפנו

 

בתאריכים 17-21 במאי, בחג שבועות הקרוב תתקיים סדנת יוגה, מדיטציה ופילאטיס בדרפנו – עיירה קטנה וציורית בפולופונז, Peloponnese יוון. מתאימים למתקדמים, למתחילים וגם לכאלו שלא ניסו מעולם.

דרפנו מרוחקת כעשר דקות נסיעה מהעיר הגדולה נפפליו Nafplio שהייתה בירת יוון במאה ה-18.

הסדנה מתארחת במלון משפחתי קטן ואינטימי, שעובד עם תיירות מקומית בלבד ולא מפורסם באינטרנט. המלון הוקם לפני שנתיים ולבעליו יש אתר קמפינג על חוף הים ומסעדה. במקום נבנתה סוכת תרגול מיוחדת הצופה לפרדסים, לים ולחוות הסוסים הקרובה.

הנוף מהמלון

 

איל מספר: “בעבר היינו עורכים את הסדנאות בקפריסין הצפונית ותחושת בטן גרמה לי לרצות לחפש מקום חדש. בחרתי בפולופונז בגלל שהוא לא מתוייר ולא ממוסחר. המקום הוא עיירה חקלאית קטנה, מבודדת ושקטה המאפשרת לתרגל ללא הפרעה לסדנאות השקטות והרגועות.”

המלון עצמו מרוחק 250 מטרים מהים ולמרות שהחופים מלאים בקיץ המיקום מספק ניתוק מוחלט ליצירת השקט והשלווה הדרושים לסדנה, אבל גם קרוב מספיק למי שרוצה להתערות בחיי הלילה, בטברנות ובהמולה של המתרחצים בחוף, אפשר להרוויח מכל העולמות.

 

כניסה לחוף

 

חבילת הנופש הזו כוללת ארוחת בוקר וארוחת ערב, האוכל אותנטי, יווני, טעים ואמיתי אותו מכינים מגידולים אורגניים של הכפר, כמו פעם. הארוחות מתאימות גם לצמחונים וטבעוניים.

החדרים ברמה גבוהה, מאובזרים, המלון משופץ, ארוחת בוקר אוכלים בחדר אוכל וארוחת הערב במסעדה על החוף. המלון טובל בפרדסים ופירות הדר ריחניים.

הנסיעה מאתונה למקום כשעתיים באוטובוס מאורגן, החבילה כוללת שני טיולים באיזור של העיירה. הראשון, טיול רגלי בו מטפסים להר סוכר, בו נהגו היוונים לחגוג את החגים הנוצריים עם משתאות יין במשך יומיים ובפסגתו יש כנסייה אורתודוכסית קטנה צופה לנוף מרהיב.

טיול שני הוא היכרות עם המקום, כולל העיר נפפליו שהיא עיר נמל עתיקה מדהימה ביופיה בסגנון ונציאני ולה טיילת על קו החוף, סמטאות צרות, טברנות, בוטיקים ומלונות קטנים, כיכר מרכזית ומצודה.

טיול נוסף שאפשר לשלב בין התרגולים,  בתשלום נוסף הוא שיט לאי הידרה.

ביום האחרון לפני הטיסה מגיעים בצהריים לאתונה ואפשר להסתובב בה כ 6-7 שעות.

 

לשלב חופשה עם יוגה, פילאטיס ומדיטציה בלוקיישן יווני

 

סוכת תרגול ובריכה

 

לסדנה הקרובה בשבועות יש ביקוש גבוה, מלווים אותה שלום זוהר, יוגה ומדיטציה ותמר אבן-כסף, פילאטיס.

לפרטים על הסדנה הקרובה ביוון: 08-9455565 , טלפון נייד: 050-5236263

או במייל

 

Facebook Comments

התמונות באדיבות YOGA TRAVELS

עוד בגריקית

סניף נוסף של הבית קפה MOTIV נפתח בימים אלו ברחוב

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram has returned invalid data.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo