Menu

על גב אופנוע ביוון

04/10/19

טיולי אופנועים ביוון – חוויה בהחלט שונה ומיוחדת המאפשרת לראות את יוון מזווית ראיה קצת שונה, הרפתקנית ומאתגרת יותר.

 

 

בטיול רגלי ביוון לפני מספר שנים, הבין גולן מלכה, אופנוען ישראלי את הפוטנציאל הטמון בטיול של מספר אופנועים, הוא החל להתמקצע בתחום והקים חברה לטיולים מודרכים על גב אופנוע בשיתוף בית ספר עולמי לרכיבה שיש לו גם סניף ביוון. כיום גולן מתגורר ביוון.

 

 

טיולי האופנועים השונים מותאמים לסוגי קבוצות וגילאים שונים וניתן בנוסף לעשות גם קורסים במסלול לרכיבת מרוצים שזו חוויה בפני עצמה לכל אוהבי האופנועים.

 

 

הערך המוסף בטיול עם אופנוע זו ההרגשה.

התחושה החופשית, משב הרוח, האוויר, הגישה למקומות שמתאפשרים רק עם אופנוע, העצירות במקומות המיוחדים שניתן לעשות רק עם אופנוע, זאת הרגשה שונה לחלוטין מכל טיול אחר, והמשתתפים הרבים מעידים והמרוצים מעידים על כך.

לדברי שירלי, אחת מהמטיילות הרוכבות:

“עשינו טיול אופנועים לצפון מערב יוון בספט׳ 2019 – אתונה, יאונינה, קניונינג בזגורוריה, סדנת בישול באנו פדינו, המנזרים המופלאים במטאורה, טריקלה, הכפר השוקע ברופוטו, קמנה וחזרה לאתונה… זו היתה חוויה יוצאת דופן שלא מן המניין!!! מלאה בהרפתקאות, אתגרים, מקומות קסומים, אוכל משובח, המון צחוק ובעיקר בחברה מעולה!
בהדרכת הבעלים של החברה, עמליה וגולן המקסימים שלאורך כל הדרך נתנו הרגשה מאד אישית והפכו לחלק מהחבורה…מומלץ ביותר!!!”

 

 

היעדים לטיולים מודרכים על אופנוע ביוון מתחלקים בגדול למס’ אזורים: צפון מערב יוון,צפון מזרח יוון, פולפונס וטיולים קצרים לאיים מסויימים. תלוי במספר ימי הטיול ובבקשת הקבוצה.

קהל היעד הם בעלי רישיון רכיבה על אופנוע מסוג A, לרוב זוגות שרוצים לטייל יחד, ולעשות זאת בצורה שונה, לחוות את המקום עם אופנוע, מתאים גם לקבוצות חברים וגם לקבוצות לא הומוגניות.

 

 

דוגמא למסלול טיול לצפון-מערב יוון:

 

מגיעים לאתונה, אוספים את האופנועים ורוכבים לפולפונס, עוברים בתעלת קורינתוס המפורסמת, ליקב מעולה, לסיור באיזור ולארוחת צהריים שלאחריה רוכבים צפונה כשעתיים, עוברים דרך גשר המיתרים לעיירה נפפקטוס שם גם לנים.

 

 

למחרת רוכבים כשעתיים לאחר ארוחת בוקר מפנקת, מגיעים למלון ביואנינה ומשם לחמש שעות מטריפות של סנפלינג בקניון באחד האזורים המדהימים ביוון.

ביום השלישי רוכבים צפונה לאזור זוגוריה, דרך הגשרים העתיקים של האיזור לתצפית באוקסיה, בויקוס ובכפר פפיגו. לנים בכפר אנו פדינו. בערב מתקיימת סדנת בישול של אוכל יווני.

 

 

למחרת רוכבים לכיוון דרום מזרח כשעתיים עד לעיר קלמבקה לסיבוב רכוב במנזרים התלויים במטאורה ולנים בטריקלה

 

 

ביום בחמישי רוכבים כשעה לכפר רופוטו, לאחר סיור בכפר ממשיכים כשעתיים לקמנה דרך תאמופילאי, ובסירות מנוע לפעילות שנורקלינג באי מול המלון.

ביום האחרון יוצאים דרומה לכיוון אתונה ועוצרים לאורחת צהריים באי אוויה.

מחזירים את האופנועים וחוזרים בטיסה.

 

ליצירת קשר ופרטים נוספים

נא מלאו את הטופס ושלחו

 

 

 

 

 

 

 

 

Facebook Comments

עוד בגריקית

סניף נוסף של הבית קפה MOTIV נפתח בימים אלו ברחוב

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram has returned invalid data.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo