Menu

קסם יוון ההררית

14/12/18

ליוון פנים רבות. רובנו נוסעים אליה לחופשה על חוף חלומי באי מרוחק. אבל יש בה הרבה יותר מזה. אז אם החלטתם לסגור על חופשה ביוון הצפונית, תתגלה לכם ארץ מופלאה ועוצמתית עם נופים מדהימים, מפלים, גשרים, כפרים עתיקים, ארכיאולוגיה ואוירה מיוחדת.

 

 

תוכלו לבקר בכמה מקומות מהיפים ביותר כמו: חצי האי פיליון, מטאורה, הכפר מצובו, העיירה יואנינה, זגוריה, צומרקה, קרפניסי, לפקדה, פרבזה, פרגה, קסטוריה, אודיסאה, פוזאר ועוד. מקומות רבים ויפים, חופי ים בלתי נגמרים לאורך הצד המזרחי והמערבי של יוון.

 

 

ואם כבר צפון יוון, אז אני ממליצה לתבל את הטיול באטרקציות מגבשות שיתנו לחופשה שלכם ערך מוסף.

האיש שלכם למטרה זו הוא יוסי גצלר.

 

 

החיבור של יוסי ליוון התחיל לפני כ 20 שנה כחקלאי ובעלים של משתלה ביוון ממנה הוא משווק צמחים לאירופה ובעיקר להולנד, הוא עובד וגר, לסירוגין, בצפון מערב היבשת בעיירה פרבזה, הממוקמת לאורך הים האדריאטי ובסמוך לאיים המוכרים: קורפו, לפקדה, זקינטוס וקפלוניה.

יוסי מכיר היטב את האיזור והוא גם רוכב אופני שטח מקצועי בארץ וביוון.

 

 

את דף הפייסבוק רוכבים ומטיילים בצפון יוון הקים לפני כשנתיים כשצבר הרבה ידע בתחום וקשרים טובים עם מפעילי אטרקציות שונות, על מנת לתת מענה למטיילים ישראלים שרוצים חוויות לכל גיל אקטיביות ואקסטרימיות בחופשה היוונית שלהם.

החברה שלו מארגנת למשפחות ולקבוצות מסלולים מדריכים ואטרקציות בצפון יוון.

 

איזה אטרקציות?

 

רפטינג, קיאקים, שייט ביאכטה לראות דולפינים, סנפלינג, טיולים קצרים ברגל למשפחה, רכיבת סוסים, רכיבת אופניים, ג’יפים, טרקטורונים מעופפים, מצנחי רחיפה, טיולים רגליים למקומות חלומיים, טרקים למיטיבי לכת וכל מה שעולה ברוחכם.

הפעילות המוצעת היא לכל הרמות והגילים, גם לרוכבים וטיילים מקצועיים וגם למשפחות ולמטיילים בכל הגילאים.

 

 

 

הטיולים אותם מארגן יוסי יכולים להיות למשך מספר ימים, כולל תיאומי רכב, מדריך ומלון, טיול נקודתי ליום שלם, או כמה שעות לאטרקציה בלבד.

 

 

חורף ביוון

 

יוון מופלאה גם בחורף המיוחד שלה, טיול במחוזות יוון היבשת וצפון יוון בפרט הינו חוויה מקסימה, ערים, הרים, ים, הכל נצבע בצבע אחר עם שלג ביצבוצי שמש ים תיכונית, אווירה חמה אוכל מעולה ומוסיקה מדהימה.

 

 

 

לדברי יוסי: “בצפון יוון מזג האוויר כבר קר וגשום וכבר מריחים את ריח קור הפסגות והשלג בדרך, החורף היווני לא פחות קסום מהקיץ לראות את שרשרת הרי הפינדוס מושלגים או לאולימפוס לעשות סקי למי שאוהב כמו ברחבי אירופה. לנסוע לכפרים בהרים המפותלים לשבת ליד האח במבני בזלת, ובבוקר ולשבת בכיכר עם כל זקני הכפר ולהגיע למעיינות החמים ליד העיר דלפי או קרוב לגבול עם בולגריה”.

 

 

כדאי כבר עכשיו לתכנן את הטיול לאביב ולקיץ, יוסי ישמח לעזור.

 

המלצות למסלולים ותשובות לכל השאלות

 

סיוע מיוסי ללא עלות, בטלפון או וואטסאפ: 052-2445901

וליצירת קשר נוסף: מייל  אתר

 

Facebook Comments

עוד בגריקית

סניף נוסף של הבית קפה MOTIV נפתח בימים אלו ברחוב

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram has returned invalid data.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo