Menu

חתונה ביוון – טרנד מושלם

24/10/18

החתונה היוונית שלהם

 

הכל התחיל מהחתונה שלהם. גל ולירון רצו חתונה אינטימית, עם המשפחה הקרובה והחברים הכי טובים ושניהם חולקים אהבה לים, לאוכל היווני וליוון.

אחרי תהליך ארוך של חקר ובדיקה, הם נישאו באחוזה ענקית בדרום האי אויה ביוון, בחתונה בלתי נשכחת של מסיבה בת שלושה ימים מלאים, בלוקיישן עם טבע פראי, בחתונה בה האוכל האורגני שהוגש צמח וגדל רובו בשטחי האחוזה.

 

בתמונה: מחתונה במלון 5 כוכבים באי KEA הממוקם שעה הפלגה מאתונה, מנמל LAVRIO המלון כולו נסגר עבור החתונה לסופ”ש שלם האי ידוע בווילות מרהיבות בבעלות של אתונאים עשירים ובאוכל איכותי מאוד. האי הוא הראשון מבין האיים הקיקלאדיים, הוא שילוב מעולה של חופים בתוליים, אוכל טוב ואווירה יוונית קלאסית. צלם: נועם סלח

 

צילמה: אלה ברק

 

הם בחרו להתחתן באי אויה כי הוא אי שקרוב לאתונה ואפשר להגיע אליו עם רכב, שקט, אותנטי ובתולי ויש בו חופים יפים, נחלים וטבע ירוק ועשיר.

 

המלון ממוקם בכפרי זגורייה הממוקמים בצפון יוון, ממש על גבול אלבניה. בתמונה: חתונה במלון שנסגר כולו עבור הארוע לסופ”ש שלם, אורחים הגיעו משוויץ, הולנד וישראל. המלון ידוע כאחד המלונות הכי יפים בעולם, הוא חלק מ- UNESCO וזכה בפרסים רבים במהלך השנים על היותו אחד המלונות הכי טובים בעולם, בלוקיישן הכי מרהיב בעולם, עם נוף עוצר נשימה לצוקים של מחוז זגוריה. בנוסף, המלון מפעיל ספא מעולה ומסעדת גורמה מדהימה. צילום: נועה מגר

 

צילום: נועה מגר

 

אחרי ההצלחה של החתונה הפרטית שלהם, הם החליטו להפוך את העיסוק לעסק והקימו ביחד את WEDAWAY – חתונה קטנה מעבר לים.

 

SAVE THR DATE / GIVE-AWAYS / INVITATIONS צילום: אלה ברק

 

למה להתחתן ביוון?

 

כיום, אחרי עשרות חתונות שהפיקו מעבר לים הם בהחלט מספקים אלטרנטיבה לא פורמלית לתעשיית החתונות המסחרית.

החתונות היווניות שלהם מתאימות לזוגות שרוצים חתונה יצירתית ומיוחדת, בלוקיישן מיוחד ביוון, ומוכנים להרפתקה מרגשת ושונה בת 3 ימים עם האנשים הקרובים לליבם (מ- 20 ועד 120 אנשים), ועל הדרך גם לחסוך בהוצאות (כי זה בסיכומו של ענין גם משתלם יותר כלכלית).

 

מלון בוטיק מהמם הממוקם בצפון האי EVIA . המלון כולו נסגר עבור החתונה לסופ”ש שלם, עבור 80 חברים של הזוג. החתונה היתה רק עם חברים! צילום: שרהלה גור לוי

 

צילום: שרהלה גור לוי

 

צילום: שרהלה גור לוי

 

צלם: נועם סלח

 

מתוך המון מקומות אותם הם ראו וביקרו, הם בחרו מספר אופציות באיים כרתים, אנדרוס, אגיסטרי, קיאה, אויה, או ביבשת – בפולופונז, וכפרי זגוריה ועוד. חשוב שלאותם מקומות יוכלו להגיע האורחים בקלות יחסית. החתונה יכולה להיות בוילה בכפר ציורי בהר בסגנון כפרי, או בריזורט מהמם על חוף הים, בעיירת חוף שוקקת או בחופים פרטיים ומבודדים.

 

צילום: שרהלה גור לוי

 

צילמה: לירון כהן אביב

 

את תפריט החתונות היווניות אפשר לראות באתר שלהם כאן.

 

צילום: נועה מגר

 

צילום: נועה מגר

 

המלונות או הריזורטים אותם בחרו הם לא עוד סתם מקומות, הם כולם מקומות בעלי קסם מיוחד והיחס בהם אישי וזמין לאורך כל החתונה.

 

צילום: נועה מגר

 

צילום: נועה מגר

 

מלון קטן בניהול משפחתי בצפון האי אוויה, קרוב לעיירת חוף קסומה. המלון נסגר כולו עבור החתונה לסופש שלם. המלון ממוקם על הים ובין החורשים והיערות של צפון האי. הוא ממוקם ממש בלב הטבע. צילום: סתיו כהן

 

צילום: נועה מגר

 

מרגע שנוחתים בשדה התעופה, הכל מאורגן ומתוכנן עד לפרט האחרון – הרכבים, המעבורות, הלינה, קבלת הפנים, העיצוב, הטקס, המסיבה, הארוחות, נגני הבוזוקי, אפילו הצלחות שנשברות בטברנה.

על הכל חושבים ב WEDAWAY וביחד עם עוזרות ההפקה מבטיחים ארוע שהוא הרבה יותר מערב חתונה.

 

צילום: שרהלה גור לוי

 

צלם: נועם סלח

 

צילם: רביד פרי

ולסיכום

ככה בדיוק תשלבו את היום המאושר בחייכם עם סופשבוע של מסיבה בלתי פוסקת במקומות הכי יפים על המפה.

 

איך ליצור קשר עם WEDAWAY

בדף האינסטגרם

בדף הפייסבוק

במייל

0544827042 whatsup

 

Facebook Comments

עוד בגריקית

סניף נוסף של הבית קפה MOTIV נפתח בימים אלו ברחוב

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Unable to communicate with Instagram.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo