Menu

אגינה – אי של הילינג

20/5/20

יוון עושה טוב לאנשים שאוהבים חיים לא מכופתרים, אנשים שמחים אוהבי אדם, אנשים שריח ים משמח אותם, טבע שלא קלקלו אותו.

יש באיי יוון ריספקט לשמירת הקיים והסביבה ואת הקצב האיטי והלא מתאמץ, האסתטיקה והאיכות הזו היא מה שמושך אותי לשם.

 

וברוח זו, אני רוצה להציע לכם חופשה באי אגינה, היא פחות תתאים למי שמחפש מלונות יוקרה כמו במיקונוס, או ריזורטים כמו בכרתים.

באגינה תמצאו בעיקר מלונות פשוטים ולא ממותגים, ולכן ההמלצה לא תתאים לכל אחד.

 

 

 

למי זה כן מתאים?

 

למי שמשאת נפשו היא חופשה פשוטה, שבה הדגש הוא המקום והטבע, ושרוצה להגיע לאי ביוון למטרת שלווה פנימית, איזון ורגיעה עם אפשרויות לינה שמתאימות לכל כיס.

את זה בדיוק מצאתי אצל ליזי, שהגיעה ב 2002 להתגורר באגינה בעקבות משאלת ליבה, וכיום מנהלת מספר מקומות להשכרה לחופשה באי, אליהם מגיעים בכל שנה לקוחות קבועים מכל העולם, ומעגלים חדשים מתווספים מידי שנה.

ליזי עוסקת באיזון אנרגטי, התפתחות אישית, ריפוי ויצירה, את סיפור החיים שלה היא פרסמה בספר בשם IGNITE Your Female Leadership שמעודד העצמה ומנהיגות נשית, עוסקת בניהול, צילום וכתיבה באתר השראה על האי אגינה: AeginaHealing.com.

היא שמה דגש רב על איזון אנרגטי בבחירת החומרים הצבעים והדקורציה, ולמי שמעוניין, אפשר להזמין אצלה טיפול הילינג, שחרור חסימות, ואיזון אנרגטי במהלך החופשה.

 

 

 

 

Villa Oneiro Glico

 

וילת נופש להשכרה עם בריכת שחיה, ונוף ים, ממש דקות הליכה עם שביל גישה לחוף אגיה מרינה הקסום. לוילה 4 יחידות נפרדות. אפשר לשכור דירה או את המקום כולו שיכול להכיל 18 אנשים.

לפרטים על המקום:

www.oneiroglico.com

 

 

 

 

 

 

לפרטים נוספים והזמנת מקום

נא מלאו את הפרטים

 

 

 

The Beachhouse Apartments

 

אולי אחד הספוטים הנדירים באי – דירות על קו המים, מספר צעדים בודדים מהחוף והים המושלמים. נמצא בכפר Vagia מרחק נסיעה של 20 דקות מנמל אגינה.

 

 

הדירות שופצו לקראת קיץ 2020 מחדש, עם הטאצ’ והעיצוב המיוחד של ליזי, ויש בו גם חדר סדנאות וטיפולים.

כל דירה נראית שונה ובגוונים אחרים, כדי שתתאים אנרגטית לכל אורח לפי בחירתו. מצוידות במטבח. במרחב המשותף של הבנין יש פינות זולה מוצלות, ובר חטיפים ומשקאות, בהם יוגשו מאכלים ותה על טהרת הבריאות.

 

 

באיזור יש מספר טברנות, החוף המרכזי של ואגיה במרחק הליכה, אבל מומלץ להגיע עם רכב, כדי להיות נגישים לכל השרותים, שנמצאים במרחק נסיעה, ולשאר המקומות הנפלאים על האי.

 

לפרטים על הדירות

 

לפרטים נוספים והזמנת מקום

נא מלאו את הפרטים

 

 

The Beachhouse Villa | Aegina island

 

באותו חוף ממש, לא רחוק מבית הדירות על המים, נמצאת הוילה השלישית להשכרה, עם נוף פתוח לים וכמה צעדים לחוף, מתאימה למשפחה גדולה יותר, עם 4 חדרים ומרפסת גדולה של 40 מטרים אפשר להינות מחופשה משפחתית קסומה.

 

 

 

 

לפרטים נוספים והזמנת מקום

נא מלאו את הפרטים

 

 

Aegina Island

 

ההגעה לאגינה היא קלה ופשוטה – משדה התעופה נוסעים ישירות לפיראוס ומשם עולים על מעבורת, כ- 40 דקות הפלגה נעימה בים הפתוח, עם רכב או רגלית, האניה תעגון באגינה-סיטי ומשם בתחבורה ציבורית או על אופנוע/רכב שכור מגיעים לאחד מהמקומות בו תבחרו ללון.

 

באגינה מחכה לכם חופשה עם אוכל טוב, בירה צוננת, שחיה בים, לספורטאים מביניכם – מבית החוף של ליזי אפשר לתאם ולצאת בקבוצת חתירה בקיאק לאיים הקטנטנים הסמוכים, כדאי לתור את האי לכפרים פרדיקה, אגיה מרינה ובערב לאגינה סיטי לטיול בשוק ולמסעדה טובה.

 

OPA!

 

Facebook Comments

עוד בגריקית

סניף נוסף של הבית קפה MOTIV נפתח בימים אלו ברחוב

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram has returned invalid data.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo