Menu

מכרתים לסנטוריני ובחזרה

09/2/18

כחלק מטיול יום ההולדת שעליו כתבתי בפוסט הזה, יצאנו להפלגה שאורכת שעה ו 45 דקות, ברחפת היוצאת מהרקליון, עיר הבירה של כרתים, לנמל העיר THIRA בסנטוריני, אי קיקלאדי שמקושר בקו סדיר ויומיומי מכרתים. הזמנות ניתן לעשות כאן. אנחנו קנינו כרטיסי הפלגה בנמל בהרקליון.

ההפלגה בים עברה בנחת ודי מהר. כשהגענו לנמל, שום דבר לא הכין אותי למראה שנגלה לי –  מתוך הים יוצאים צוקי ענק ובפסגתם בנויה עיר שכמו מרחפת בשמים. המראה העצמתי שמתגלה מול העיניים בעיקר בהגעה מן הים הוא מעורר השתאות. עמדנו על סיפון הספינה שהתקדמה לאיטה לתוך הנמל עם פה פעור מהתרגשות.

 

 

על סיפון הרחפת הנכנסת לנמל סנטוריני

 

סנטוריני  נחשב לאחד מפלאי תבל ואחד האיים המתויירים ביותר ביוון. אפשר למצוא בו חדרים זולים ופשוטים להשכרה לצד מלונות יוקרה לעשירי עולם. נסענו במונית לעיר תירה שעל פסגת ההר, שוטטנו ברחובות, הצצנו למלונות הבוטיק המעוצבים. הכל מסויד לבן ונקי. העיר מקסימה ומטופחת, ריצוף הרחובות המיוחד, גגות הבתים, החנויות הקטנות, בתי הקפה.

הרחק מלמעלה גבוה רואים את ספינות הענק הרחוקות בים כמו ספינות משחק קטנות. כל התפאורה הזו היא דרמטית ביותר כאילו צוירה במיוחד לגלויה.

 

 

 

 

אם לחגוג יום הולדת אז זה בהחלט הספוט המושלם. לא צריך הרבה רק לשבת להסתכל על הסביבה, לשתות יין טוב, לצחוק ולהינות עם האהובים עליך. מומלץ לבוא עם מצלמה טובה.

 

 

 

Facebook Comments

עוד בגריקית

סניף נוסף של הבית קפה MOTIV נפתח בימים אלו ברחוב

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram has returned invalid data.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo