Menu

למרגלות הר פיליון

12/6/19

לפעמים אני חושבת – ‘מעניין איך זה לגור ביוון, לגדל ילדים ביוון ולחיות שם חיי שגרה. האם זה דומה לחופשות שאנו מכירים ביוון או שזה הרבה יותר מאתגר?’.

מפגש מקרי, (או יד מכוונת), זימן לי להכיר את לירון פריד, שמתגוררת כבר 10 שנים עם משפחתה בעיר הנמל הרביעית בגודלה ביוון, וולוס. העיר שלמרגלות הר פיליון. איזור בצפון יוון המושך אליו בשנים האחרונות, הרבה נופשים ישראלים, וזה לא מפתיע – חצי האי פיליון הוא מקום פלאי. יש בו חופים מהיפים ביוון, כפרים עתיקים, מעיינות, נחלים, נופים אדירים, צמחיה מגוונת, והוא יעד מצוין לטיולים וגם לחופשה רגועה.

 

באדיבות PelionAdvisor

 

לירון, שסיימה לימודי תואר שני במנהל עסקים, הינה הבעלים והמנהלת של אתר www.pelionadvisor.com. דרך האתר לירון מספקת את כל שירותי התיירות (ומעבר לכך) הנחוצים לקבוצות ישראלים עבור ארגון והפקה של חופשות באזור. לירון הגיעה לעיר וולוס בעקבות משרת רילוקיישן של בעלה, שמשמש כמנכ”ל של חברת מזון גדולה הפועלת באזור.

 

 

באדיבות PelionAdvisor

 

 

עם הזמן נולדו להם שתי בנות שגדלות ומתחנכות בבתי ספר יוונייים. לירון מתארת את החוייה שם כשונה מאד מהחיים הישראלים, עם תרבות, הווי וקצב חיים אחר לחלוטין.

לדבריה: “ללא הטירוף ומירוץ החיים הכל כך ישראלי, היוונים יושבים להם בנחת בבתי הקפה והטברנות הפזורות לאורך הים או על צלע ההר, לוקחים הכל לאט (סיגה סיגה) ובאורך רוח.”

הם חיים ליד החוף, רואים כל הזמן כחול בעיניים, ומטיילים בגן העדן שהוא ביתם. לירון מעידה ש”גם אחרי 10 שנים שאנחנו חיים במקום, עדיין כיף לנו לגלות כל יום משהו חדש”.

 

באדיבות PelionAdvisor

 

באדיבות PelionAdvisor

 

 

למי שעדיין לא היה בחצי האי פיליון אני מבטיחה לכם חוויה שונה מכל מה שהכרתם ביוון עד כה, מגוון גדול של חופים ולגונות מדהימות לצד הרים גבוהים, יערות, מקורות מים, מסלולי טיול יפהפיים בטבע.

 

באדיבות PelionAdvisor

 

אבל – יש דברים חשובים שצריך לקחת בחשבון ולדעת עליהם לפני שיוצאים לדרך, כמו מרחקים בין מקום למקום, דרכים שעדיף לנסוע בהם (לא כל הדרכים הן קלות), כפרים ומקומות שכדאי לטייל בהם ועוד המלצות מיודעי דבר. בדיוק לשם כך הקימה לירון את PelionAdvisor – יעוץ ותכנון לחופשות, טיולים ואטרקציות בחצי האי פיליון.

 

באדיבות PelionAdvisor

 

בין אם אתם מטיילים יחידים או בקבוצות, מחפשים פעילות אתגרית או ימית (כמו, רכיבה על סוסים, סקי בחורף, רכיבה על אופניים, צלילה, קיאקים, שיט והפלגות), טיול קולינרי או סדנאות (כמו, בישול יווני, או קדרות), מסלולי טיולים מיוחדים ברכב או ברגל או מידע על חופים, מלונות ומסעדות, אני ממליצה ליצור קשר עם לירון.

 

 

החופים בפיליון יזכירו לכם את חופי הקריביים.

 

באדיבות PelionAdvisor

 

באדיבות PelionAdvisor

 

באדיבות PelionAdvisor

 

 

באתר האינטרנט שלה תוכלו למצוא רקע על פיליון, ועל השירות אותו היא נותנת, עם נחמדות וסבלנות (אותה היא כנראה למדה מהיוונים).

לאתר שלה: www.pelionadvisor.com.

לעמוד הפייס: www.facebook.com/PelionAdvisor.

 

 

Facebook Comments

עוד בגריקית

סניף נוסף של הבית קפה MOTIV נפתח בימים אלו ברחוב

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram has returned invalid data.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo