Menu

מדברים אמנות באתונה

25/1/24

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת באתונה, שני היא חוקרת ומבקרת אמנות, יוזמת ומקימת המיזם המצליח Talking Art במטרה להנגיש את עולם האמנות לכולם.

ההתחלה היתה בישראל, ולאור הביקוש הרב, הפעילות התרחבה לערים הגדולות של אירופה (פריז, לונדון, אתונה, אמסטרדם ברלין ופורטו).

 

 

כחובבת אמנות מושבעת, אני עוקבת כבר זמן רב אחר סיור גלריות סיטי סנטר אתונה – סיורי האמנות, עיצוב ואדריכלות שלה במרכז אתונה, שנותן ערך מוסף גדול למבקרים בעיר, מאפשר הצצה מעשירה לעולם האמנות והתרבות העכשווי ביוון.

שני מעבירה סיורי אמנות כבר 12 שנה, היא בוגרת לימודי תואר שני בחוג לתולדות האמנות באוניברסיטת חיפה ולימודי תואר ראשון בביה”ס לאמנות “קמרה אובסקורה”. חוקרת ומבקרת אמנות. בעבר מדריכה במוזיאון תל אביב לאמנות, ומרצה בביה”ס לאמנות “קמרה אובסקורה” ובמוזיאון תל אביב לאמנות.

את הסיורים וההרצאות של Talking Art מעבירים מדריכים ומרצים מנוסים ומומחים בתחומם, המגיעים מרקעים של תולדות האמנות, חוקרי תרבות ועיצוב, אדריכלים, יוצרים אמנות פלסטית, וחלקם אף אמני רחוב פעילים.

עולם האמנות באתונה, נע במתח שבין הישן והחדש, בין העכשווי למודרני, בין עושר לעוני, בין השמרנות והממסדיות לבין הדור הצעיר והעצמאי.

 

 

בשכונות השונות של מרכז העיר ישנם מספר מרכזי אמנות שלכל אחד מהם אופי שונה ומעניין. הסיור יוצא בכל פעם לשכונה אחרת, בהתאם לתערוכות המוצגות.

 

 

למשל, בשכונת קולונקי היוקרתית, מבקרים בגלריות ותיקות ונחשבות, הנמצאות בין בתי המעצבים הגדולים ומלונות היוקרה וביניהן גם שלוחה של גלריה גגוזיאן, בסיור מבקרים גם במוזיאון לאמנות מודרנית, ודרך הסיור מבינים את המקום שתופסת האמנות באתונה, את הסיבה להתפתחות גלריות אלטרנטיבות. ב

 

 

שכונת אקסרכיה מבקרים בבית הספר לאמנות ובגלריות הבועטות של השכונה.

 

מידע נוסף על הסיורים: כאן

פייסבוק

אינסטגרם

 

 

 

Facebook Comments

עוד בגריקית

סניף נוסף של הבית קפה MOTIV נפתח בימים אלו ברחוב

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram has returned invalid data.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo