Menu

מלון ופאן בפיליון

25/5/24

יש החולמים ויש שגם מגשימים לעצמם את חלום יוון ועל הדרך מגלים שההרפתקאה שלהם קיבלה תפנית מפתיעה – כאלו הם מיכאל, אחד מהבעלים של חברת יאללה באסטה, אחת החברות המובילות בישראל לסיורי קולינריה ותוכן, אשר מחלום של בית על אחד מחופי יוון הם רכשו ושיפצו מלון בפיליון בלי לשבור את הכיס, שמאפשר לאורחים שלהם לנפוש בלי לשבור תכניות חסכון. זה הסיפור שלהם:

 

 

 

 

אז הכל התחיל בכלל לפני שנה וחצי, כשהיינו בני 48, ויעל אשתי אמרה לי במסגרת רביצת יום שבת על הספה במרפסת: “ממש מתחשק לי שיהיה לנו בית על הים ביוון ליומולדת 50”. ואני, אני רק צריך שיתנו לי משימות משמחות כאלה. מיד בניתי תוכנית מסע שלא הייתה מביישת את קולומבוס. איפה לא היינו ביוון. חלקידיקי, לסבוס, אוויה, לפקדה, פולופונז וכל מה שבדרך, ואז, אז הגענו לפיליון ואמרנו – זהו זה, כאן זה יהיה. גם בפיליון בדקנו מספר כפרים, חלקם על ההר, חלקם בים, אבל כשהגענו לחורפטו, בפעם הראשונה, התאהבנו, ואמרנו – כאן. ממש כאן. ראינו את כל הבתים שעמדו למכירה בכפר, ואפילו הגשנו הצעה לבית כלשהו, אבל יום אחד קיבלנו טלפון מאלני, עורכת הדין שלנו שמתגוררת בכפר זגורה, כפר האם של חורפטו, ששאלה אותנו: “תגידו, אתם רוצים אולי לקנות מלון?”. והשאר היסטוריה.

 

 

ברגע שהתקבעה התפנית בעלילה, פנינו לראובן ומור פילו, השותפים שלנו ביאללה באסטה, ושאלנו אם בא להם הרפתקאה ביוון, וכך רכשנו את המלון דרך חברת יאללה באסטה. לא הייתה באמת התלבטות עם השם, וככה נולד יאללה חורפטו – מלון & פאן. הבחירה להוסיף את המילה פאן אינה מקרית. בדומה לחזון של יאללה באסטה, לגרום לאנשים להתפעל מהעולם דרך חוויות, גם במלון יאללה חורפטו אנחנו שמים דגש על השילוב המנצח בעינינו בין חופש גמור ומוחלט על חוף הם האיגאי לבין עושר פעילויות ודברים לעשות באזור, משיט למערות או לכפר דמחורי שם צולם הסרט האיקוני מאמאמיה עם מריל סטריפ, קיאקים, סדנאות בישול, סנפלינג בנחלים שוצפי מים ועוד ועוד.

 

 

 

קהל היעד של המלון הם אנשים ומשפחות שמחפשים חופשה כיפית ביוון, רוצים ליהנות מהיופי שיש לפיליון להציע, רוצים ליהנות מהשילוב בין נופש, פעילויות, אוכל מעולה אבל לא פחות גם ממחיר כלכלי שלא צריך למכור כליה כדי לקבל את כל החבילה. אנחנו לא מלון של אומצ’ה-אומצ’ה, אין אכול כפי יכולתך ועוד אלמנטים שיש קהל ישראלי שמחפש אותם, אלא הצד השני של המטיילים בחו”ל.

 

 

במלון עצמו יש 15 חדרים מסוגים שונים, העונה יש לנו חדר משפחה אחד שמסתמן כלהיט של הקיץ, ובעונה הבאה נכשיר חדר נוסף, יש חדרי קומפורט גדולים יחסית, חדרים סטנדרטיים וגם חדרים מעט קטנים יותר אבל עדיין שנהנים מאותם מתקנים, דגש עיצובי ועוד. בתור אדם שכבר אינו בשנות ה-20 שלו אני יודע להעריך את איכות השינה כשאני מטייל בחו”ל, ולכן לא חסכנו ורכשנו בעלות משמעותית מזרונים אורטופדיים של סילי, מותג המזרונים מהאיכותיים בעולם, ואת המיטות שהן בעיצוב תעשייתי הכינו לנו בעבודת יד במפעל משפחתי לא רחוק מסלוניקי.

 

 

אחד הדברים שאנחנו מנסים לעודד את האורחים אצלנו הוא לחזק את העסקים הקטנים בסביבה, לכן אנחנו לא מגישים ארוחות בוקר במלון אלא יש לנו הסדרים מצוינים לארוחות בוקר עם בתי קפה ומסעדות על החוף, יש לנו הסדרים עם חלק מהמסעדות שיודעות לפנק אורחים שלנו, ואנחנו רואים את ההערכה בעיניים של בעלי העסקים המקומיים שהתיירות בעונה מעניקה להם הכנסה לעבור את החורף.

 

 

אחד הדברים המקסימים בעיניי במלון הוא היכולת להשכיר את כולו לאירועים פרטיים שונים, המעונינים במקום רק עבורם, עם כל מה שיש לפיליון להציע. זה יכול להיות ריטריטים, חתונות סולידיות, אירועי חברה, ימי הולדת ועוד. אני שמח לומר שכבר יש לנו מספר הזמנות כאלה לעונה הקרובה, ואני מאמין שנוכל להיות כתובת מצוינת לאירועים מהסוג הזה.

 

להזמנו אפשר להכנס לאתר המלון

 

יאללה תהנו!

Facebook Comments

עוד בגריקית

יש לא מעט סיורים באתונה, אבל אחד הסיורים המיוחדים והמדליקים

יש החולמים ויש שגם מגשימים לעצמם את חלום יוון ועל

סניף נוסף של הבית קפה MOTIV נפתח בימים אלו ברחוב

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram did not return a 200.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo