Menu

אגיסטרי – אי קרוב ללב

10/2/18

יש לי חיבה עזה לאיים יפים ובעיקר אלו שקל להגיע אליהם. השילוב הזה של אי קטן, מיוער עם מפרצים קסומים וגם קרוב לאתונה (רק 40 דקות הפלגה ברחפת מפיראוס) ואני שם.

אגיסטרי מוכר בעיקר למטיילים היוונים שאוהבים לבלות סופי שבוע במרחק סביר מהבית. לנו התאים מאד המקום כי הוא לא עמוס בתיירים, נגיש ובעל צביון אותנטי.

הגענו לאגיסטרי וירדנו מהמעבורת בנמל קטנטן במרכז האי. התמקמנו בגסט האוס אותו הזמנו מראש – Rosy Little Village. אתר נופש ייחודי לחוף ים פרטי, מסעדה מעולה ואיכותית, חדרים נעימים ובסיסיים ומרחב חיצוני לסדנאות.

 

נמל פיראוס

 

אגיסטרי – מראה מן הים

 

הכפר הקטן של רוזי –  את גן העדן המיוחד הזה הקימו רוזי ונונדס, בעל ואשה שהכירו והתאהבו בשנות השבעים בבר ברומניה, היא גרמניה והוא יווני, שביחד עם הצוות המדהים במקום יצרו חוויה וקסם ממש ליד הים.

מקום האירוח שלהם מוקף אורנים, בלילה שומעים צרצרים מהעצים, החדרים מסוידים לבן, מקושטים בעציצים עם בוגונביליות והיביסקוסים. מידי פעם מארחים במסעדת המקום ארועים כמו חתונות קטנות. היה מעניין להכיר את הזוג ולשמוע את סיפור האהבה וההסטוריה של המקום.

 

 

Rosy little village

 

קרון הקבלה במתחם האירוח

 

 

 

החוף הקטן של המקום

 

המסעדה בכפר של רוזי – חיוכים ואוכל טעים!!!!!!

 

הנמל הקטן ב SKALA אגיסטרי

 

המסעדה של בכפר של רוזי

 

 

מה עשינו באגיסטרי?

 

שכרנו קטנוע ב SKALA העיר המרכזית הקטנה, מרחק 10 דקות מהכפר של רוזי, נסענו לאורך החוף והגענו לשני חופים שהם חובה – הראשון הוא חוף

Dragonera Beach חוף שמורת טבע עוצרת נשימה, ללא מלונות ובתים, הלינה מותרת רק בקמפינג המסודר. החוף נמצא בתוך יער הוא נחשב לחוף עם המים הצלולים ביותר באגיסטרי, הגענו אליו בשביל גישה נוח ומצאנו קנטינה עם בירה וכריכים. החוף היה שלו ולא עמוס. משם המשכנו בנסיעה קצרה – Aponisos.

לחצי יום של בטן-גב-ספר טוב ורחצה באחד המקומות היפים ביותר שהיינו בהם. אפוניסוס הוא מפרצון קטן המחובר בגשר אל היבשה ויש בו שרותי קיוסק ואזורים מסודרים עם צל וכסאות נוח בחוף יש גם מסעדת דגים, שם אכלנו את ארוחת צהריים טריה ונהדרת.

יער אורנים הנשפך לתוך הים

 

הכניסה ל Dragonera Beach

 

Dragonera Beach

 

Aponisos

 

גישה מסודרת למים באפוניסוס Easy approach to water at efonisos

 

מפרץ חמוד לרחצה עם מים צלולים – אפוניסוס Clear bay for swimming

 

מסעדת דגים אפוניסוס Fish tavern

 

 

מה עוד עשינו? הפלגנו ליום אחד לאגינה – האי השכן וליום טיול ל אי הקרוב הידרה – קראו כאן.

 

בילינו בסקאלה, העיירה הראשית שיש בה הכל – חוף ים נחמד, מסעדות, השכרת רכבים ואופנועים, בתי מלון קטנים עם בתי קפה.

לסיכום, אגיסטרי אי חמוד מאד שקל להתאהב בו, הוא לא יומרני, הוא פשוט אבל נוח, יש בו מקומות לטיול ויש בו חופים נפלאים, הקרבה שלו ליבשת הוא יתרון גדול.

 

ברשת האינטרנט ניתן למצוא מגוון דילים ליוון בכל עונות השנה

Facebook Comments

איך להגיע לאי אגיסטרי?

אגיסטרי הוא אי מקבוצת האיים הסרוניים קרוב גאוגרפית לאתונה ולכן קל להגעה, דרך נמל פיראוס בהפלגות בספינות מעבורת לנוסעים ורכבים כשעה וחצי הפלגה או ברחפת מהירה יותר כ 40 דקות. ההפלגה הממושכת יותר נעימה ומשלבת בריזה, ריחות ים, שחפים ובירה צוננת על הסיפון.

איפה ישנים באגיסטרי?

התיירות באגיסטרי היא תיירות מקומית של יוונים, או תיירים שלא מחפשים מסיבות וריזורטים אלא שקט ואותנטיות של אי יווני וזה גם היתרון של המקום. תמצאו שם מלונות קטנים ומשפחתיים, חדרים זולים להשכרה ואפילו קמפינג מסודר לחובבי לינה על החוף.

מה ההמלצות של גריקית באגיסטרי?

לשכור רכב או אופנוע ולתור את האי הלא גדול, להגיע למפרצים מרוחקים ומבודדים עם מים צלולים בגוון טורקיז, לאכול בכפר הקטן של רוזי לא רחוק מהנמל, לטייל בערב בסקלה העיר המרכזית, להפליג ליום טיול לאיים השכנים אגינה, הידרה וספצס

איזה מלון מומלץ באגיסטרי?

באגיסטרי אני ממליצה לישון ב rosy little village חדרי אירוח עם חוף צמוד בנויים ככפר יווני קטן. החדרים צנועים ומינימלים, מסעדת המקום היא אחת הטובות באי והמרפסת שלה משקיפה על נוף ים מרהיב, מקום מומלץ לסדנאות יוגה ומדיטציה. אפשר לערוך במקום גם ארועים פרטיים.

עוד בגריקית

סניף נוסף של הבית קפה MOTIV נפתח בימים אלו ברחוב

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram has returned invalid data.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo