Menu

טברנה על גלגלים

07/2/18

טברנה אקספרס של השף והיזם גיא פרץ הידוע בחיבתו הרבה לאוכל ים תיכוני וליווני בפרט הוא גם הבעלים של פוד טראקס קומפני, משאיות אוכל שהן מסעדות קונספט ניידות על גלגלים.

 

 

טברנה אקספרס היא מסעדת הדגל , טברנה יוונית שמגיעה לשווקים, ארועים, ירידים ופסטיבלים. לקרון המסעדה מטבח מאובזר בו מוגשות מנות מופלאות כמו: מאפים יוונים, מוסקה, גבינות, דגים, ציזיקי, יוגורט, מזטים, גריל בשרים בסגנון יווני כמו סופלקי, ג’ירוס ועוד.

 

 

הטברנה מביאה איתה חוץ מאוכל טוב, איכותי ומוקפד שמבוסס על חומרי גלם משובחים ועשייה טרייה ומדויקת, גם עיצוב אוירה, שמחה ומוסיקה יוונית. הרבה אקססוריז של טברנה משודרגת, מעוצבת בכחול ולבן, כסאות, שולחנות, מפות משובצות – ליצירת חווית אירוח מלאה.

 

 

החיבור של השף גיא פרץ ליוון התחיל כשעבד בעבר ביוון בייעוץ לבתי מלון והוא מיד התחבר לתרבות האוכל. לבישול הפשוט והמדויק ולחומרי הגלם המצוינים, שמן הזית גבינות טובות, בשרים על הגריל, דגים. הכל הכי טרי שיש.

 

 

נתקלתי בטברנה אקספרס בארוע עסקי לחברת אלומיניום המייבאת את מוצריה מיוון והזמינה את הפוד טראק כקייטרינג למוזמנים. הטברנה ממש גנבה את ההצגה, המכלול של החוויה הוא קונספט יוצא דופן לארועים מסוג זה – ההתלהבות של המשתתפים היתה עצומה, גם מהאוכל הטעים, וגם מהקסם שנוצר – שתו אוזו, רקדו, נוצרה שמחה אמיתית.

 

 

מעוניינים בפרטים נוספים? נשמח לספר לכם עוד

נא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

 

 

Facebook Comments

עוד בגריקית

סניף נוסף של הבית קפה MOTIV נפתח בימים אלו ברחוב

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram has returned invalid data.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo