Menu

מרכז סדנאות באי אגינה

09/3/19

בתוך מטע עצי זית ופיסטוק, באי אגינה היפה, במפרץ הסרוני, מרחק שעה וקצת מאתונה במעבורת, נמצאים ביתם של אמה ומארקוס ומרכז הסדנאות שלהם, בו הם יארחו בחודש מאי סדנת-ריטריט מענינת וייחודית בת ארבעה ימים.

הם חיים באי קרוב לשלוש שנים, אליו הגיעו בעקבות שורשיו היווניים של מארקוס.

אמה מתארת את החיים באי, כחיים במקום שהוא גן עדן לעיניים, עם טבע מרהיב, ים צלול, מטעי עצי זית בני אלפי שנים ואנרגיה מדהימה. לאחרונה, חשים את סופו של המשבר הכלכלי, לאי חזרו להתגורר צעירים רבים ויש בו פריחה של עשייה ודברים חדשים שקורים.

 

 

לב אל לב –  תקשורת עם חמלה

 

הריטריט -רצף סדנאות על טהרת ביטוי עצמי אומנותי ולימודי התקשורת המקרבת – כלי לחיים, פרי פיתוחו של ד”ר מארשל רוזנברג – שמטרתו לסייע לנו בניהול הקשר הבינאישי, החברתי, הארגוני והאישי בשיטות פרקטיות שבסיסן בהקשבה, אמון והדדיות.

 

 

אמה

 

אמה – קדרית, אומנית עצמאית ומורה מנוסה תדריך את באי הסדנה, בין עצי הפיסטוק, פרחי הקמומיל והשקדיות. אמה התגוררה בעבר בבריטניה, באוסטרליה ובישראל, עסקה באמנות ובניהול אמנות בפסטיבלים. וכמנחה בבניית אמנות אקספרסיבית עם בתי ספר.

המפגש של ביטוי יצירתי עם תקשורת חמלה הוא מרכיב מרכזי בעשייה ובהנחייה שלה. והיא ממשיכה ללמוד ולחקור שיטות נוספות לתקשורת עם עצמינו ועם אחרים.

 

 

מארקוס

 

מארקוס –  מדריך טיולים ושף, בוגר בית הספר לבישול מקצועי, מלונאות וקונדיטוריה ישקוד על ארוחות צמחוניות ים תיכוניות עשירות.

 

הסדנה

 

הסדנה תיתן כלים לתקשורת של חמלה, מקום לחקור את הביטוי העצמי, ללא שיפוטיות, לבדוק כיצד לבחון מצב ולהבדיל בין מחשבות לניתוח, להקשיב מהלב ולהביע את הרגשות והצרכים שלנו, על מנת למצוא הרמוניה, להשתחרר משפיטה עצמית ומביקורת, והכל בשילוב יצירה, מדיטציה, תנועה, וביטוי אמנותי.

הסדנה תועבר בשפה האנגלית.

 

 

לינה מסודרת עם ארוחות בוקר ומותאמת לכל תקציב (בלינה פרטית או משותפת) אפשרית במלון aeginitiko הציורי והקסום הנמצא 2 דקות ממרכז הסדנאות.

 

 

לפרטים ולהרשמה:

פרטים נוספים על הסדנה לחצו כאן

לדף הרשמה לחצו כאן

 

 

הסיורים הקולינרים של מארקוס

 

מארקוס פאפאגיורגיו – מדריך סיורים וטבח המתמחה בחוויות קולינריה ותרבות של יוון המודרנית. כיווני – ישראלי דובר עברית, מקיים השף מארקוס סיורים קולינריים – מסע אל החוויה היוונית, אל תוך עולם מרתק של צלילים, אגדות מקומיות וניחוחות.

מארקוס חולק עם המטיילים ביוון מעולמו, אהבתו למוסיקה, אוכל טוב, תרבות, המילה הכתובה וההסטוריה, באמתחתו נסיון של עבודה בתחומי החינוך (חינוך מיוחד, שיטת וולדורף, הוראת אנגלית וגני ילדים), הגסטרונומיה והתיירות – בישראל, אנגליה ויוון.

 

 

כדאי מאד להצטרף לאחד מהסיורים או הסדנאות שלו ולחוות איתו את יוון על יופיה, טעמיה ואנשיה.

 

להזמנות ולפרטים נוספים כאן

Facebook Comments

עוד בגריקית

סניף נוסף של הבית קפה MOTIV נפתח בימים אלו ברחוב

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram has returned invalid data.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo