Menu

אמנות ישראלית בכרתים

18/6/23

אם גם אתם מכורים ליוון ואוהבים ומעריכים אמנות, כמוני, אני שמחה לספר לכם על חנות- גלריה לאמנות ישראלית חדשה שנפתחה בימים אלו ממש ברת’ימנו עיר הנמל הונציאנית העתיקה באי כרתים.

 

 

הגלריה נמצאת בחלל מדהים ברחוב הראשי בעיר העתיקה רת’ימנו, בבנין משוחזר שעבר מייקאובר, במקום מלא בהשראה הסטורית ואותנטיות, לצד מסעדות, חנויות, מוזיאונים, ברים, מלונות, ומקומות בילוי.

זהו מיזם של ART & ABOUT, שתאפשר חשיפה של אמנות ישראלית גם ביוון.

 

 

 

רת’ימנו היא היא העיר השלישית בגודלה בכרתים, המושכת אליה כמיליון תיירים מידי שנה, שוקקת חיים כל השנה, ובנוסף – הגישה אליה קלה ונוחה (נסיעה של כשעה משדה התעופה בהרקליון או חאניה).

בשנים האחרונות רתימנו הפכה לפנינת הנדל״ן של כרתים ויזמים רבים משקיעים בבניינים ודירות ברחבי העיר והבנייה רק הולכת ומתפתחת.

 

 

 

בחנות-גלריה יוצגו אומנים ישראליים בולטים שיצירותיהם מתאימות למכירה לתיירים, לאדריכלים, למעצבי פנים, לרוכשי בתים וליזמי נדל”ן.

 

about Art & About

 

לי-מור כהן, אוצרת, יזמית בתחום האמנות והעשייה החברתית, מייסדת ומנהלת Art & About העוסקת שנים רבות בתיווך ומכירה של עבודות אמנות,  ליווי אישי מקצועי של אמנים והצגת אמנים רבים בתערוכות, אירועי אומנות ותרבות, אירועים פרטיים המשלבים אמנות, תרבות וקולינריה ואירועי פופ אפ בישראל ובמקומות שונים בעולם, כמו ניו-יורק ומינכן.

 

 

 

Art & About היא גם גלריה אונליין, עם רשימת אמנים מגוונים, מרקעים שונים, מקומות שונים וכמובן מדיומים שונים.

לאתר

הצוות של Art & About  מורכב מאנשי אמנות מתחומים שונים וחובבי אמנות מושבעים.

 

הגלריה ברתימנו מגיעה מהרצון לקדם את האומנות הישראלית מחוץ לגבולות ישראל ולחשוף את האומנים לקהלים רחבים יותר. החלל המיוחד של החנות-גלריה ברת’ימנו מהווה מרחב יצירתי, צבעוני ומזמין המגשר בין אומנות עכשווית ישראלית לבין קהל בינלאומי ושוק האמנות העולמי.

 

אינסטגרם

פייסבוק

 

 

 

 

 

Facebook Comments

עוד בגריקית

סניף נוסף של הבית קפה MOTIV נפתח בימים אלו ברחוב

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram has returned invalid data.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo