Menu

סדנה-מסע בכרתים

13/2/18

דמיינו לכם בית לבן בסגנון יווני, עם חצר גדולה ומרוצפת אבן, היושב על צוק פרטי מול מפרץ כחול בכרתים. מסביבכם מרחב פתוח של אור, טבע ואויר, לצידכם מדרגות גישה מעץ המובילות ישירות לדק עץ על חוף ים פרטי מוקף סלעים עם רחש גלים שקטים ועדינים.

זהו תיאור המקום של אביטל ציון שבנתה אותו עבור סדנאות התפתחות, מודעות והעצמה לנשים, המתוכנן לאירוח סמינרים, אירועים ופסטיבלים ומאפשר לינה, מגורים ומרחב עבודה קבוצתית במקום, במפרץ פרמה המדהים בדרום כרתים.

 

 

אביטל ציון הגיעה לעולם הטיפול במקרה, אחרי קריירה בשיווק החליטה לעשות שינוי שבא מצורך פנימי ללכת עם הלב. אחרי לימודי שיטות טיפול שונות היא התמקדה בעיקר בתקשור, דיקור, פרחי באך, ואבחון אירידולוגי רוחני. כיום היא מקדישה את חייה להנחיית סדנאות וליווי תהליכי התפתחות אישיים.

 

 

לכרתים הגיעה לראשונה לפני 11 שנים, ומיד הרגישה בבית, היא מספרת: “התחיל מן תהליך כזה, סדרת התרחשויות שגרמה לדבר להתפתח מדבר, מבלי שתכננתי, מבלי שרציתי, מבלי ששאפתי. במבט לאחור, הכל קרה בסדר הנכון, רק לאחרונה הבנתי שהבריאה תומכת ומברכת את העשייה שלי שם. זה פשוט נהיה. רצף ההתפתחות נע מאליו”.

כחלק מתהליך המסע האישי שלה לבדיקת החופש להיות מי שאת על ידי הבנת התודעה, גילויה, התפשטותה והגשמתה באופן מלא, היא יצרה את החיבור של מסע מרחיב תודעה לנשים בכרתים, במהלכו מטיילים בטבע, בכפרים עתיקים, במפלים ובחופי ים הידועים למקומיים בלבד ועוברים תהליכים מחזקים ומבריאים על ידי כתיבה, שיחה, אוכל וחוויה. מסע שהוא מסע אישי ופנימי.

 

 

לדברי אביטל: “התנועה הקורית בסדנאות קורת מאליה, בזרימה מופתית…כל אישה מגיעה בזמן המתאים לה, בתזמון המושלם, שמתאים גם לשאר הנשים ולתדר האחד שכולן נושאות. רוב הנשים מגיעות לבד ולמרות זאת רבות פוגשות חברות נפש לחיים, כל אחת מהן – מקבלת את מה שהיא צריכה לקבל, בענין המדויק שחשוב לה, האסימונים נופלים והתובנות מתיישבות, זרעי שינוי נטמנים. כך גם סדר היום, ספונטאני ורגיש למה שקורה, מתברר כדבר המדויק, ואני רק צריכה לזוז הצידה מעט, להנות מהתזמורת המופלאה הזאת. מהנס. ואני נהנית. כל פעם מחדש. מההרמוניה שנוצרת, והמפגש של הלב כל כך נעים וממלא. והטבע מוחא לנו כפיים, והרגליים היחפות נהנות לפסוע על אמא אדמה והגוף אוהב את האוכל היווני, חומר הגלם השמימי, והים, הו הים, היישות המדהימה הזאת שמנקה כל חולי, מרגיעה את הנפש ומחברת את הנשמה למקור. וזה מה שקורה בכרתים”

 

 

מנשים שאיתן דיברתי שעשו את המסע-סדנה בכרתים, הן מספרות שה’ביחד’ חיבר אותן, שהאנרגיה שהיתה העצימה אותן, ויחד עם זאת לא היתה הרגשה של משהו שמחייב, או כבד או לפי השעון. הכל זרם בצורה סינרגית, עם ראש פתוח, האוכל היה נהדר, הטיולים מרגשים, והיתה תחושה של איזון.

 

 

 

המסע מותאם לפי מידה לאלו שרוצות להתבודד כמה ימים, להתחבר, לנוח, להרפות, להחליט, להבין, לשנות ולהסתגל לשינוי. להחזיר ולקחת את המושכות לידים, ללב ולבטן, ולגדול.

לפרטים נוספים על ההצטרפות לסדנא ולהרשמה: בפייסבוק, או באתר

אלו תאריכי המסעות הנשיים בכרתים ב 2019:

21-25/4 כרתים
19-23/5 כרתים
16-20/6 כרתים
21-25/7 כרתים

Facebook Comments

עוד בגריקית

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

כיצד הכרויות יכולות להיות מהנות ואותנטיות בעידן הטכנולוגיה – באתונה,

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram has returned invalid data.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo