Menu

להבין, לטייל, לאהוב

14/11/21

סיפור אהבתה של ענת שיוביץ עם יוון התחיל אי שם בשנות העשרה שלה, זו היתה אהבה ממבט ראשון, שלא הרפתה עד היום, אל הקסם והפלא המצוי בה, שאין במקום אחר.

ענת חיה ונושמת יוון. קל להבחין באהבתה כבר מתוך התבוננות בתצלומיה הנפלאים. אולם אצלה האהבה הפכה לפרוייקט חיים.

 

 

 

 

 

עם השנים למדה ענת להכיר את יוון ממקום בוגר יותר, ועם הסתכלות בקורתית ויכולת לראות את המגרעות, אבל האהבה למכלול הדברים שנמצאים ביוון גברו על הכל ובמשך עשרות שנות מחקר, צילום ועריכה – קם לתחייה הספר שלה שכולו מוקדש ליוון.

בעשרים ומשהו השנים האחרונות היא חוקרת את יוון, מתרועעת עם המקומיים, לומדת את השפה, לומדת ארכיאולוגיה והיסטוריה של העת העתיקה, נוסעת למוזיאונים בכל רחבי העולם, על מנת לסקור יצירות יווניות ולמעשה הפכה את חקר יוון למקצוענות לשמה. אהבה וחקר זה נארזו כעת לטרילוגיה ממנה יוצא כעת הספר הראשון:

יוון על הזמן – להבין, לטייל, לאהוב

 

 

 

 

ובמילותיה שלה:

 

“סונוורתי מאור השמש הבוהק, הצובע את הבתים הקטנים, את הסירות הססגוניות על רשתות הדייגים ואפילו את האנשים בצבעים עזי מבע ואופי. סונוורתי מקשת הצבעים היוונית, הצובעת את הים באלפי גוונים, הנעים כולם מירוק ועד כחול. סונוורתי מדרכי העפר המאובקות, מן הכבישים הצרים המוליכים למצודות נישאות, מריחות הים ומפריחת האזוב והמרווה. סונוורתי מקולות הדייגים וממראה השמש הנשברת לאלפי זהרורי זהב”

 

מה בספר?

 

הספר שונה לחלוטין מכל ספר שקיים עד כה אודות יוון.

הספר יוון על הזמן יעניק לקוראים בו הסתכלות רחבה, אוהבת, מעמיקה ומרתקת אודות יוון – יש בו צילומים מרהיבים, אנקדוטות על השפה היוונית, לינקים לסרטים שצולמו על יוון וביוון ואיך אפשר שלא – אזכורים למוסיקה היוונית, להסטוריה ולארכיאולוגיה ועוד.

 

 

בצד תמונות מרגשות ויפות הוא מכיל קישורים לשירים אהובים ולסרטים ומכיל תוכן עשיר מאוד הכולל סיפורים חלקם משעשעים חלקם מרגשים מאוד אודות יוון והיוונים, כולל פרק המתאר את גלגולי היוונית לעברית ומדגים כיצד בעצם כולנו דוברי יוונית.

 

 

חלקו האחרון של הספר יוצא למסע במנהרת הזמן בעקבות ממצאים מרתקים בשטח ובמוזיאונים ובעקבות ספרות העת העתיקה, תוך הצגת מסלולי טיול הסמוכים לאתרים הארכיאולוגיים. שער שלישי ואחרון זה הינו פתח לטיול במנהרת הזמן אשר עתיד להמשך בשני הספרים הבאים.

הספר הוא פנינה אמיתית, שהייתה חסרה זמן רב בנוף הספרות המקומי ואי אפשר להישאר שווה נפש אליה.

 

 

מי חושב כמוני?

 

שמעון פרנס הקדיש לספר ולענת את שעתו השבועית:

https://rb.gy/sixwgz  

תכנית מרתקת ומרגשת, ששודרה ב 22.10.21

 

 

 

היכן ניתן להשיג את הספר?

 

הספר נמכר כעת במכירה מוקדמת במסגרת פרוייקט למימון המונים, אשר נועד לממן את סיום הפקתו. עם הספר נמכרים שלל מוצרים מגניבים ממש כמו למשל השקה יוונית חגיגית עם מוסיקה, שירים יווניים, מפגש עם שמעון פרנס (בירושלים) ועוד.

אני כבר בחרתי דברים שווים ממש! מומלץ!!!

הכנסו ללינק: לרכישת הספר במכירה מוקדם!!

 

 

צילומים: ענת שיוביץ

Facebook Comments

עוד בגריקית

סניף נוסף של הבית קפה MOTIV נפתח בימים אלו ברחוב

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram has returned invalid data.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo