Menu

הבית על ההר

20/8/19

בביקורי האחרון בפארוס לקחה אותי חברה לאחד המקומות המיוחדים ביותר באי – ביתם האקולוגי של ענבל ואריאל קסטלנואובו שנמצא בתוך שמורת טבע פראית, עם נוף של 360 מעלות של הר וים.

 

 

פגשתי זוג צעיר ומקסים – ענבל היא מורה ליוגה, ביתם של הורים מורים ליוגה שבצעירותה רקדה מחול קלאסי, ועבדה כפעלולנית בסרטים. במהלך השנים הוכשרה כמורה ליוגה, לימדה יוגה באוניברסיטה העברית בירושלים בסטודיו מרחב תנועה, ובקבוצות פרטיות.

את אריאל בעלה הכירה בחופשה בפארוס. הוא שף,שאת הכשרתו רכש בקורס בישול איטלקי ב “Le Cordon Bleu Firenze” ואת הסטאג’ במסעדת “Gelato Gournent Bistro”. בין השאר עבד ב Pichet à Paris , בגוצ’ה תל אביב, ב”הסדנא” ירושלים, בביסטרו megeve בצרפת וכשף בארוחות פרטיות.

 

 

הם הפכו לבני זוג ועברו להתגורר בביתם הייחודי והמבודד ליד הכפר LAFKES במזרח פארוס. ושם הקימו את Sea Lion Eco Lodge – מרכז להתחדשות הגוף והנפש בדרך חיים של יוגה, טבע ואוכל טוב.

מכל מקום יש תצפית קסומה לים, מסלולי הליכה בהרים, אפשרות לינה במקום וארוחות שף. במקום פועלת אנרגיה סולארית בלבד.

 

הכפר לאפקס פארוס בחורף

 

ביקרנו אותם בקיץ החם, אבל החורף במקום מסקרן עוד יותר,החורף הוא זמן מושלם לריטריטים במקום.

 

 

 

זהו מקום לשוחרי שלווה, בו אפשר לצפות בכוכבים ובזריחות מרהיבות, לטייל בגינה עצומה בין עצי זית גפנים ועצי תאנה, ולקבל השראה מאנשים מיוחדים שחיים קצת אחרת, שיארחו אתכם מכל הלב והכשרון, וגם עם טיפים למקומות טיול בפארוס.

 

את דירת סטודיו המקסימה שהם מציעים לאורחים אפשר להזמין כאן.

 

 

 

 

הדירה ממוקמת בהרים 5 דקות נסיעה lefkes הכפר ו 15 דקות נסיעה כמעט לכל חוף באי. לדירה יש חורש של עצי זית וגפנים, והאורח יכול ליהנות וחיבור אל שביל ההליכה הביזאנטי מהבית וגם גישה לכבישי אופניים.

 

 

 

 

יוגה בין שני הרים

 

את חלל היוגה יוצא הדופן שלהם, הממוקם בלב שמורת הטבע וסביבו 4 רוחות השמים הם בנו ביחד עם ידידיה בירן מחברת רבדים שהגיע מישראל לעזור ולהגשים את חלומם ולתכנן בהתאם לחזון סטודיו פתוח בבניה אקולוגית ובהשראת 5 האלמטים של היוגה – אדמה, מים, אש ואויר.

רצפת הסטודיו בנויה מאדמה בתצפית מול הים, הסטודיו מוקף תעלת מים זורמים, פתוח לזרימת האויר והאור ועל הרצפה משתקף שעון שמש טבעי. במקום ניתנים שיעורי יוגה בטכניקת ויניאסה ניתן להזמין את המקום לסדנאות.

 

 

 

המקום מארח בספטמבר הקרוב סדנת נטורופתיה בשילוב יוגה וארוחות בריאות. פרטין על הסדנה והרשמה כאן.

 

ארוחות שף מתוצרת מקומית

 

למי שמתארח אצלם בחופשה פרטית או בסדנה מוזמן להנות מארוחות בוקר מעשה ידי אריאל עם חומרי גלם טריים ומתוצרת מקומית בלבד, שמן זית, ביצי משק, חלב, פירות וירקות, צלפים ואוזו – חלקם מיוצרים על ידיהם, והתפריט יכול להתאים גם לצמחונים, לאוכלי כשר, ואפילו לבעלי תזונה מיוחדת.

 

 

 

 

 

 

 

 

Facebook Comments

עוד בגריקית

סניף נוסף של הבית קפה MOTIV נפתח בימים אלו ברחוב

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram has returned invalid data.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo