Menu

סופשבוע יווני באילת

01/12/19

בעוד שבועיים יתקיים פסטיבל ייחודי של 3 ימים ייחודי בעיר הדרומית אילת, מוסיקאים יוונים, אוכל יווני ושמחה יוונית.

 

את פסטיבל יאמאס מפיקים חברת MARKETING EILAT ,משרד בוטיק לשיווק פרסום והפקות באילת מתמחה בהפקת אירועי חברה, הופעות וכנסים.
מורן אביגיל עמר, המפיקה הראשית, עוסקת בהפקות אירועים מ2009, במקור מערד, אילתית כבר 15 שנה וחיה את חיי התיירות בעיר. יוזמת כנסים, פסטיבלים והופעות ובעלים של מועדון הפיפט’ אביו באילת.

 

 הלינה במלון קראון פלאזה אילת, וכל ההופעות כלולות בחבילה, וגם ארועים שמחים ומרימים לא פחות כמו: קבלת שבת בלבן בטיילת, מסיבת אוזו משגרת, נעימות יווניות בחוף, ארוחות בוקר וצהריים.

 

מורן, חובבת מושבעת של יוון מגשימה חלום לכל מי ש”פריק של יוון” בישראל. תאריכים: סופ”ש  19-21.12.19 ימים חמישי עד שבת

כרטיסים ופרטים כאן. מוזמנים להכנס לאוירה.

 

בפסטיבל בין השאר YAMAS יופיעו:

 

תאודוריס פאריס Thodoris Ferris

 

מגיע ממשפחה מוזיקלית אך קפץ בפן המוזיקלי כששר יחד עם אנטוניוס רמוס. מאז נכנס לחיי הלילה של אתונה ועשה שיתופי פעולה עם ניקוס ורטיס וגדולים נוספים. מופיע המון, מקליט המון וממשיך להצליח באתונה וסלוניקי בעיקר.

 

 

אילניה וויליאמס Ilenia Williams

 

גדלה במשפחה מוזיקלית, תמיד משאירה חותם על כל מה שהיא עושה בהמון רגישות ורומנטיקה ובשמירה על סגנון אלגנטי. השתתפה במקהלות רבות, שיעורי פסנתר ושרה בכל ז’אנר של מוזיקה בכל הזדמנות שניתנה לה. הופיעה בפסטיבל הגאווה ה8 של סלוניקי ומאז הופיעה על במות ומתכננת עוד המון צעדי מוזיקה שיהפכו אותה למלכת הלבבות שלנו.

 

 

 

יוטיוב

 

 

קתרינה ליאוליו Katerina Lioliou

 

זמרת יוונית מסלוניקי. בשנת 2014 השתתפה בעונה ה1 של THE VOICE והגיעה לחצי הגמר. מאז הפכה להיות חלק מחברת התקליטים “Minos emi Universal” , פרסמה 9 סינגלים אישיים ו6 קליפים. במהלך הזמן התחברה גם לזמרים מוכרים כמו ניקוס ורטיס, סטיליוס רוקוס ועוד.

 

 

יוטיוב

 

 

מוטיס

זמר בסגנון יווני המתגורר באילת, הופיע על כל במה אפשרית בארץ ובחו”ל ושיתף פעולה עם זמרים רבים מהארץ ומיוון. מוטיס שר במגוון סגנונות רחב ובעל רפרטואר עצום, בכל קשת מקצבים והצלילים של יוון. הוא עובד בצמוד למעבד המוסיקלי המוכשר והמנוסה עופר ביבס והוא ולהקתו שרים להיטים מכל הזמנים וכובשים במות.

 

 

יוטיוב

 

 

ובחטיבה הישראלית, איך אפשר ללא, טריפונס האגדי, עם הקריירה המפוארת בת 5 עשורים בישראל ובעולם ובועז טביב, שלו 13 אלבומי מצליחים והופעות בטברנות בישראל ובעולם.

 

 

Facebook Comments

עוד בגריקית

סניף נוסף של הבית קפה MOTIV נפתח בימים אלו ברחוב

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram has returned invalid data.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo