Menu

דירות איירבינבי מומלצות בסלוניקי

23/5/23

WERE TO STAY IN THESSALONIKI – BEST AIRBNB IN THESSALONIKI

אתם לא בטוחים היכן ללון בסלוניקי יוון? אני כאן לעזור לכם.

בשנים האחרונות צצו במרכז סלוניקי לא מעט דירות להשכרה לטווח קצר, המציעות לינה ליומיים ויותר. היתרון הבולט שלהם למבקרים בעיר, הוא היכולת לספק את החוייה של “לחיות כמו מקומי”. חדרי המלון בעיר מציעים לרוב שירותים מורחבים כמו ארוחות בוקר, נקיון יומי או מזנון בר בערב, אך לרוב, השהייה במלון תהיה בחדר קטן ללא אפשרות לבשל ארוחות בצורה עצמאית, או לארח מספר אנשים. מציאת מקום הלינה והאירוח המושלם היא חיונית כדי שהשהייה תהיה בלתי נשכחת.

במרכז העיר סלוניקי יש למעלה מ 2500 דירות איירבינבי, לכן, לפני כשאתם מתכננים את ביקורכם בעיר הקסומה הזו, הכנתי סקירה קצרה של דירות שאני מוצאת שהן הטובות ביותר ושרוב הסיכויים שיתנו לכם את המענה הטוב ביותר, בין אם אתם חוקרים לראשונה את העיר, או אורחים חוזרים המחפשים נוחות וקרבה לכל המקומות המרכזיים.

 

White Lotus

 

דירה מודרנית, מרוהטת בטעם מעולה ובאווירה נעימה. במרכז העיר, מרווחת, נקייה ומפנקת ללא פשרות, מהמרפסת ניתן לראות את את העיר והים, ממוקמת ליד לכל נקודה מענינת בעיר, בסביבת בתי קפה, חנויות. המטבח מאובזר במלואו ויש חיבור מהיר לאינטרנט. דירוג גבוה וביקורות טובות מאד.

להזמנת הדירה

 

תמונה מתוך אתר booking.com

 

תמונה מתוך אתר booking.com

 

תמונה מתוך אתר booking.com

 

 

 

Bright Central Apartment with balcony

 

 

דירה גדולה ואופנתית עם תקרות גבוהות, קירות אפורים וחלונות גדולים. יכולה לארח בנוחות 4 מבוגרים וילדים, הדירה נקייה, ממש במרכז העיר ההסטורית, עם גישה נוחה לאטרקציות מרכזיות, חיי לילה תוססים ואפשרויות אוכל מעולות. הדירה בקומה רביעית ללא מעלית – לא מתאים לכל אחד.

להזמנת הדירה

 

תמונה מתוך אתר booking.com

 

תמונה מתוך אתר booking.com

 

תמונה מתוך אתר booking.com

 

 

Walk Along the Harbor from an Exquisite Home

 

לאלו המחפשים לטעום מההיסטוריה העשירה של סלוניקי, לדירה זו נוף מרהיב של העיר מהחלונות הגדולים שלה. מעוצבת בסגנון עכשווי, עם איזורי רגיעה בסלון או במרפסת הפרטית. מעניקה אווירה שובת לב עם פינוקים מודרניים וכל האבזור שצריך. במרחק הליכה, תמצאו חומות ביזנטיות, סמטאות ציוריות וטברנות מענגות.

להזמנת הדירה

התמונות מתוך אתר airbnb.com

 

 

Blue-Accented Boutique Apartment

 

דירה בלב התוסס של סלוניקי, ממוקמת באחד הרחובות היפים ביותר בעיר.

קרובה לטיילת, למגדל הלבן, למוזיאונים, לגלריות ולנמל. דירה המלאה באור יום, מרפסות שצופות אל הרחוב, בנוחות מקסימלית. המיקום המרכזי והאווירה השלווה הופכים אותה לבחירה מצוינת.

 

להזמנת הדירה

 

התמונות מתוך אתר airbnb.com

 

 

Renovated Apartment in the Heart of the City

 

דירת וינטאז’ מדליקה במרכז סלוניקי. פנינה נסתרת המספקת מפלט שליו בתוך העיר ההומה.

לאלו המחפשים חווית אירוח ייחודית ואמנותית, דירת Airbnb זו בהשראה בוהמיינית משדרת יצירתיות וקסם. מיקומה המרכזי של הדירה מאפשר גישה נוחה לגלריות אמנות, מוזיאונים ובתי קפה אופנתיים, מה שהופך אותה למקלט לחובבי אמנות ולרוחות חופשיות כאחד.

 

להזמנת הדירה

 

התמונה מתוך אתר airbnb.com

 

 

סלוניקי מציעה שפע של דירות Airbnb מפתות שמתאימות להעדפות וטעמים מגוונים. בין אם אתם רוצים לופט במיקום מרכזי, פנינה היסטורית בעיר העתיקה, מפלט ליד הים, נווה מדבר אורבני עם מרפסת גג, או מקום מסתור בוהמייני אמנותי, בטוח שתמצאו את הלינה המושלמת שתשפר את החוויה שלכם בסלוניקי. הזמינו את דירת Airbnb המועדפת עליכם וצאו למסע בלתי נשכח בעיר הנהדרת הזו.

 

 

 

 

Facebook Comments

עוד בגריקית

סניף נוסף של הבית קפה MOTIV נפתח בימים אלו ברחוב

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram has returned invalid data.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo