Menu

הבית היהודי גרסת לפקדה

30/7/19

וילות חדשות ומעוצבות נבנו על צלע הר באי לפקדה המרהיב. הוילות מושכרות החל מחודש אפריל.

מחיר מיוחד למזמינים בחודש אפריל ומאי. 200 אירו ללילה לוילה!

שתיים מהוילות נותנות מענה מושלם למשפחות דתיות ושומרי כשרות

אחרי שנים בהם חוו חופשות שהפכו מסורבלות ומורכבות מבחינת שמירה על כשרות, יצרו לעצמם הבעלים של הוילות באי לפקדה “בית יהודי” שיתאים לצרכיהם – מזוזות, כלים וסכו”ם כשרים, פלטת שבת, מייחם וכל מה שדרוש.

 

 

זה נותן מענה לעוד הרבה משפחות שומרות כשרות והבית הפך להיות להיט תיירותי לקהל שמחפש בדיוק את זה.

כל וילה מתאימה ל- 10 אנשים. יש בכל אחת 4 חדרי שינה וספה נפתחת בסלון. הוילות מאובזרות באופן מלא, מעוצבות ברמה גבוהה ולכל אחת בריכה פרטית.

 

 

 

המיקום

 

מעל הכפר קלמיצי, על צלע הר עם נוף ים מהמם ובריזה גם בשיא הקיץ, כ 3 דקות נסיעה לכפר קלמיצי עם חנויות ומסעדות, 15 דקות נסיעה למספר חופים מהיפים באירופה ו- 25 דקות נסיעה לעיר לפקדה.

ללפקדה ניתן להגיע בטיסה ישירה בימי רביעי ושבת דרך חברת קשרי תעופה או לחלופין ניתן להגיע מסלוניקי או מאתונה (כ 4 וחצי שעות ברכב).

 

 

הבית כרגע לא עומד להשכרה.

 

על המעצבת

 

את 3 הווילות תכננה ועיצבה מעצבת הפנים, סיגל סיוון ידוב.

היזם רכש לפני כשנתיים מתחם ובו 3 וילות במצב שלד מוזנחות ועזובות (מצב תמונה), בתחילה החליט לשפץ וילה אחת בתוך

המתחם ולאחר ההצלחה בשנה הראשונה החליט אף לשפץ את 2 הוילות הנוספות שעמדו במתחם.

 

 

במסגרת תכנון שיפוץ 2 הוילות הנוספות, הוחלט על הגדלת שטחם באופן משמעותי. המעצבת עשתה שימוש בשטחו של מחסן גדול של טנק המים הצמוד לכל וילה וכך הוגדלה קומת הכניסה של הבית לצורך הוספת 2 חדרי שינה ו 2 חדרי רחצה: סוויטת חדר שינה זוגי עם מרפסת וחדר רחצה צמוד, וחדר ילדים נוסף עם כניסה נפרדת וחדר רחצה צמוד.

 

 

בנוסף, בדומה לוילה הראשונה, נוספה מרפסת נוף לאחד מחדרי השינה בקומה השנייה ונבנתה בריכה ברוחב הבית, דגש מיוחד בעיצוב הושם הפעם גם על שטחי החוץ, תוכננו פינות ישיבה רחבות בנויות, ספסלי ישיבה לצד הבריכה, פינת בר בי קיו ואדניות רבות לצמחייה.

הוילות שנבנו אל מול נוף הים המשתרע מולן, לא ניצלו במקור את מראה הנוף הנשקף מהן לפני השיפוץ, וקשה היה ליהנות ממנו – חללן הסגור והמוקף חלונות קטנים חסמו את יופי הסביבה, והקנו להן מראה חשוך ודחוס. מטרת המעצבת הייתה לנצל את המיקום המיוחד של המגרש והנוף הנשקף ממנו ולעשות שימוש במשאב היפיפה והייחודי הזה כמה שיותר, ולהכניסו פנימה לכל שטחי הבית בכמה שיותר פתחים.

 

וכך גם ב 2 הווילות הנוספות, נפתחו פתחים חדשים רבים אל כל כיווני הנוף והוגדלו פתחי היציאות למרחבי שטחי החוץ.

 

 

העיצוב הפנימי הכללי בוצע ע”פ הסגנון היווני – בנייה פנימית של רב פריטי הרהוט בתוך הבית ומחוצה לו, בוילה נבנו (באמצעות בלוקים, יציקות בטון וגבס) 2 המיטות הזוגיות, השידות לצידן, ארונות עם מידוף, מבנה המטבח, מבני הארונות והמשטחים בחדרי הרחצה, המקלחונים ועוד. בחוץ נבנו בצורה זו, ספות ישיבה רחבות ומרווחות באזור הבריכה.

 

 

הבנייה בוצעה בסגנון הזה הן בכדי לספק את החוויה של חופשה בבית יווני והן ע”מ לחסוך בעלויות של רהוט ואבזור הוילה (נרכשו מעט רהיטים כמו שולחנות וכסאות מסוגים שונים), החיסכון המשמעותי של העלויות בא לידי ביטוי גם לאורך זמן כשמדובר בתחזוק הוילה בשל עמידותו הטובה של החומר המיוחד המחפה את כל הפריטים הבנויים.

שטחי הבתים הקטנים יחסית חייבו ניצול מקסימלי של החלל והשגת פתרונות פונקציונליים ככלל, דבר שהיווה סעיף משמעותי בתכנון, סגנון הבנייה היווני תאם לחשיבה זו בתכנון, בכל הבית תוכנו נבנו ארונות בנויים צמודי קירות ומדפים ארוכים לאחסון עבור הנופשים.

 

 

*כל החלונות,התריסים,דלת הכניסה ודלתות היציאה למרפסות בוצעו בעץ מלא בהתאמה לסגנון הבנייה היווני, אך עם טוויסט שונה מעט, נבחר צבע כחול אפור רגוע יותר (במקום הכחול היווני המפורסם) בכדי לאפשר לעיצוב הפנים בבית להתמזג בהרמוניה עם החלונות, התריסים והדלתות המרובים.

 

 

*התחשבות נוספת בנוף הדומיננטי נעוצה בבחירת חומרי הגמר: נעשתה הקפדה על עיצוב נקי וצבעים בהירים ונעימים באופן שמדגיש עוד יותר את הצבעוניות של הטבע הנשקפת דרך פתחי הבית. פרטי הריהוט שנבחרו הם בעלי קווים מינימליים ואינם גונבים את ההצגה מהאלמנט החשוב ביותר – הנוף.

המעצבת שעובדת בעיצוב ושיפוץ בתים ביוון, הזמינה פריטי רהוט, אבזור וסטיילינג גם מחוץ לאי לפקאדה, ממקומות שונים כמו אתונה, סלוניקי יוון,  וחלק מהפריטים אף הובאו מישראל.

 

 

המעצבת מסיימת בימים אלה עוד מתחם של 2 וילות באיזור אחר באי לפקאדה ועובדת על 2 וילות חדשות שנמצאות כעת בשלב הבנייה הראשוניים באי זה.

לכתבה על המעצבת סיגל סיוון יידוב לחצו כאן

 

לפרטים נוספים והזמנת מקום

נא מלאו את הפרטים

 

Facebook Comments

עוד בגריקית

סניף נוסף של הבית קפה MOTIV נפתח בימים אלו ברחוב

איזה כיף שיצא לי להכיר את שני ורנר, החיה ומתגוררת

היום אני רוצה לספר לכם על מקום ייחודי באי לפקדה.

עינת תלם, ארט דיירקטורית, מעצבת תפאורות, יוצרת, אוצרת תוכן, מוציאה

לכל הכתבות

Instagram @ greekit

Instagram has returned invalid data.

Greekit

תקנון | גריקבלוג

Copyright 2018 @ גריקית

Developed by Tiran Digital Management Design by studio shlomit toledo